Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с чисто нов термостат Беар

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
    Колега от какъв матерял е кората която си си взел?Абе ще я видиме мойта какво ще направи.Вчера смених въздушния филтър, взех от евтинджоса 17 кинта на wix.Ако ги вдигне значи двигатела е добре.
    Неква пластмаса е, ма тя и оригиналната е пластмасова, но има подлепено едно като термогума отвътре за разлика от тези, ма и цената и по спомен е над 250 кинта. Тези си вършат достатъчно добра работа.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #32
      Не знам за коя кола говориш

      1.8 TS 140 Коня 2002 г.
      Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 11:16.
      SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Не знам да има студени или топли термостати за един и същи модел на АР. Иначе има разлика в температурите на термостатите при различни модели.
        За други марки и модели има.
        Странното е че в документацията (E-learn) за даден модел е посочена температура на отваряне 81 - 85 а реално термостатите са на 88.
        Значи все пак има нещо странно в цялата работа щом в (E-learn) пише че отваря на 81 градуса!
        Значи или или има нещо вярно, или (E-learn) си е чист Shit
        Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
          Значи все пак има нещо странно в цялата работа щом в (E-learn) пише че отваря на 81 градуса!
          Значи или или има нещо вярно, или (E-learn) си е чист Shit

          81 градуса е работната температура на двигатела,това пише в E-learn. А не кога отваря термостата.Странното в цялата работа е че оригиналния термостат по каталог го дават да почва да отваря на 88 гр. , тоест на 92-3 гр. е напълно отворил.Тоест работната температура на двигатела трябва да е 90 гр .Кой знае жабара който е писал E-learn-a на колко шишета дърто сицилянско вино е бил
          Last edited by tonov; d.m.y г., 00:49.
          SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение

            81 градуса е работната температура на двигатела,това пише в E-learn. А не кога отваря термостата.Странното в цялата работа е че оригиналния термостат по каталог го дават да почва да отваря на 88 гр. , тоест на 92-3 гр. е напълно отворил.Тоест работната температура на двигатела трябва да е 90 гр .Кой знае жабара който е писал E-learn-a на колко шишета дърво сицилянско вино е бил
            За работната температура не знам, къде пише, но за 1,9 jtd (8V) за термостата пише:

            Thermostat
            Mounted on the rear of the cylinder head, its function is to keep the engine at the optimum temperature:

            at a temperature of < 80 ± 2° C the (closed) thermostatic valve directs the coolant directly to the pump
            at a temperature of > 80 ± 2° C the (open) thermostatic valve directs the coolant to the radiator.


            Макар и с някои грешки и неточности E-Learn си остава най-доброто, което може да се намери като документация.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #36
              Моята е без и преди седмица смених термостата, държи си 88градуса и градско и извън градко.
              Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                Няма такова нещо.
                Тва е бг мит.

                За тази кола , Бер правят един термос и той е с обозначение 88, няма летен, няма зимен.

                Когато някой ми даде каталожен номер на "летен" , "За Италия" термостат, с удоволствие ще му се извиня.
                От няколко години съм във форума и така и не разбрах как да качвам снимки в постовете си!
                Сега ако някой ме светне, ще кача каталожните номера на такъв който го дават да отваря на 80 и такъв на 88!
                Не държа никой да ми се извинява, защото целта тук не е да си мерим пишките а да стигнем до истината, да сме си полезни и да си помагаме
                В крайна сметка, две, три и повече глави мислят по-добре от една
                Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                  От няколко години съм във форума и така и не разбрах как да качвам снимки в постовете си!
                  Сега ако някой ме светне, ще кача каталожните номера на такъв който го дават да отваря на 80 и такъв на 88!
                  Не държа никой да ми се извинява, защото целта тук не е да си мерим пишките а да стигнем до истината, да сме си полезни и да си помагаме
                  В крайна сметка, две, три и повече глави мислят по-добре от една

                  Аз лично съм виждал за бившата ми А3-ка термостат който отваря на 78, и такъв който отваря на 88 градуса.Само че на две различни марки.
                  SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                  Comment


                  • #39
                    Прави ми впечатление, че някои от немските марки и модели имат по 2 разновидности за термостат. Но те немците са си и по-педантични хора

                    ---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:58 ----------

                    Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                    От няколко години съм във форума и така и не разбрах как да качвам снимки в постовете си!
                    Сега ако някой ме светне, ще кача каталожните номера на такъв който го дават да отваря на 80 и такъв на 88!
                    Не държа никой да ми се извинява, защото целта тук не е да си мерим пишките а да стигнем до истината, да сме си полезни и да си помагаме
                    В крайна сметка, две, три и повече глави мислят по-добре от една
                    Качи снимките тук и после постни URL - то им, като линк към картинка.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от ivomanev Покажи съобщение
                      От няколко години съм във форума и така и не разбрах как да качвам снимки в постовете си!
                      Сега ако някой ме светне, ще кача каталожните номера на такъв който го дават да отваря на 80 и такъв на 88!
                      Не държа никой да ми се извинява, защото целта тук не е да си мерим пишките а да стигнем до истината, да сме си полезни и да си помагаме
                      В крайна сметка, две, три и повече глави мислят по-добре от една
                      Не ми трябват снимки, напиши каталожните номера с текст/цифри.
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                        Не ми трябват снимки, напиши каталожните номера с текст/цифри.
                        Вярно е че са на различни производители, но в крайна сметка ето че има!
                        Нищо де, ето ти снимки с номера


                        Last edited by ivomanev; d.m.y г., 14:16.
                        Alfa Romeo 156 - 1.9 JTD 100 и не знам си там колко коня

                        Comment


                        • #42
                          На 1вата снимка термостата не е за 156! и е на 80гр. заради мотора - ТД.



                          Та пак искам каталожен номер на термостат за 147/156 бензинова или дизелова на различни температури.
                          Last edited by emzo; d.m.y г., 14:09.
                          ex - 147 16v multijet

                          Comment


                          • #43
                            Пичове проблема е решен.Казах ви че на Алф му трябва кора.
                            SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от vesko11 Покажи съобщение
                              Пичове проблема е решен.Казах ви че на Алф му трябва кора.
                              Каква си взе?
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Още не съм, днес беше по топло и закова на 90 градуса.Явно Алф като го удари студа,не може да подържа 90 градуса без кора . А вървя ли с 10w 60, което ще рече двигател с висок температурен диапазон.10w 40 го прави на вода, смятай.Другия чалъм който му открих,е врътката топло студено,като е на топло(без включено парно) влиза топъл въздух и стрелката на температурата кове малко преди 90, като е на студено влиза студен въздух и стрелката кове точно на 90.
                                SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

                                Comment

                                Working...
                                X